Ам... едва ли. Тампона е стегнат. Не знам дали ще бръкнеш там. По-скоро не.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Горен носач :)
Collapse
X
-
-
Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщениеМнение по моя въпрос за смяна на тампона, има ли опасност алуминият да се пречупи/счепи/пуктне?Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
чудя се: единият тампон на горен ляв носач скърца здраво, да го сменя носача или да сменя тампона, не ми се иска да се скапе след 10-15к км, треа да се смени, полсе реглаж, да не ми излезе по скъпо после...иначе шарнирът е екстраsigpic
Gulfstream G650 with Italian design...
Comment
-
Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщениечудя се: единият тампон на горен ляв носач скърца здраво, да го сменя носача или да сменя тампона, не ми се иска да се скапе след 10-15к км, треа да се смени, полсе реглаж, да не ми излезе по скъпо после...иначе шарнирът е екстраDiscover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Comment
-
Ми нали писах по-горе. С графитна грес/масло (за карета, шарнири).Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщениеслед малко отивам да купя и ще напръскам обилно и ще пишадано помогне
Примерно на долните носачи няма лагеруване. Там тампоните са набити здраво и самите те се усукват при движението на горе на долу. За това и се монтират по определен ъгъл (тампоните). А тук както казах е друга бирата.Last edited by oem; d.m.y г., 15:23.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Тампоните не трябва да мърдат в носача.Ако трябваше, щяха там да сложат лагери.
Окачването работи чрез усукването на каучука във втулките....
Comment
-
Първоначално публикувано от sp_romeo1 Покажи съобщениеТампоните не трябва да мърдат в носача.Ако трябваше, щяха там да сложат лагери.
Окачването работи чрез усукването на каучука във втулките....Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
добре колеги, значи с една спринцовка напълнена с графитна смазка и масло малко да го разреди вкарвам иглата между улея и алуминиевата част и впръсквам, може ли като е сложен, да го вдигна на крик и да действам.sigpic
Gulfstream G650 with Italian design...
Comment
-
И кво викаш,хващаш и въртиш втулката а?
На носач от магазина?
От електроника не разбирам,ма на тема окачване не ме пипай...
Comment
-
Е ще трябва да те бутна малко. Носача на снимката е TRW оригинален. Същия обаче чисто нов в торбичка Ricambi в зелената ивица се виждаше как илзиза греста. На ръка не можеш да завъртиш втулката около тампона, но с гаечен ключ се завърта без проблем и можеш да си го въртиш докато не умалееш. Говоря за горен носач! Долните носачи не са така. Там са пресовани тампионите и само се усукват.
М/у втулката и тампона има смазка фабрично!
Ето нагледно видео. Понеже с лявата ръка държа хем телефона хем носача може да изглежда, че с голям зор го въртя, но дефакто с един пръст само натягам с ключа.
http://tinypic.com/player.php?v=dokv3p&s=3Last edited by oem; d.m.y г., 19:50.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Чакай,чакай това не е работно състояние.
Монтирай го на основата на амортисьора(оная алуминиева щуротия),стягай мъжката,ако се върти пак значи нищо не разбирам
говорим за "от магазина"
Comment
Comment