Известие

Collapse
No announcement yet.

Горен носач :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ам... едва ли. Тампона е стегнат. Не знам дали ще бръкнеш там. По-скоро не.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #17
      Мнение по моя въпрос за смяна на тампона, има ли опасност алуминият да се пречупи/счепи/пуктне?
      sigpic
      Gulfstream G650 with Italian design...

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
        Мнение по моя въпрос за смяна на тампона, има ли опасност алуминият да се пречупи/счепи/пуктне?
        Трябва да избиеш втулката първо. Няма да се пукне.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #19
          чудя се: единият тампон на горен ляв носач скърца здраво, да го сменя носача или да сменя тампона, не ми се иска да се скапе след 10-15к км, треа да се смени, полсе реглаж, да не ми излезе по скъпо после...иначе шарнирът е екстра
          sigpic
          Gulfstream G650 with Italian design...

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
            чудя се: единият тампон на горен ляв носач скърца здраво, да го сменя носача или да сменя тампона, не ми се иска да се скапе след 10-15к км, треа да се смени, полсе реглаж, да не ми излезе по скъпо после...иначе шарнирът е екстра
            Смажи го и ще спре да скърца.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
              Смажи го и ще спре да скърца.
              С какво колега ?

              Comment


              • #22
                Ми нали писах по-горе. С графитна грес/масло (за карета, шарнири).
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #23
                  след малко отивам да купя и ще напръскам обилно и ще пиша дано помогне
                  sigpic
                  Gulfstream G650 with Italian design...

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                    след малко отивам да купя и ще напръскам обилно и ще пиша дано помогне
                    Къде ще пръскаш? С пръскане от вън не става. Горния носач тампоните му не са пресовани. Там втулката лагерува с тампона. Между втулката и тампона има смазка. Когато се отмие смазката започва да скърца от триенето в алуминия. Със тънка игла и спинцовка се вкарва смазката между тампона и корпуса на носача. Носача трябва да се мърда лесно в тампона. Разбириш ли?

                    Примерно на долните носачи няма лагеруване. Там тампоните са набити здраво и самите те се усукват при движението на горе на долу. За това и се монтират по определен ъгъл (тампоните). А тук както казах е друга бирата.
                    Last edited by oem; d.m.y г., 15:23.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #25
                      Тампоните не трябва да мърдат в носача.Ако трябваше, щяха там да сложат лагери.
                      Окачването работи чрез усукването на каучука във втулките....
                      EXАlfa Romeo 156 1.8ТС 98г.+ кожа МОМО и капли тип ГTA
                      Suzuki GSXF600 99г.
                      Bravo 1.9 8V Multijet

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от sp_romeo1 Покажи съобщение
                        Тампоните не трябва да мърдат в носача.Ако трябваше, щяха там да сложат лагери.
                        Окачването работи чрез усукването на каучука във втулките....
                        На горните носачи? Я хвани един такъв и го разгледай. Вземи един нов от магазина. Вижда се дажа и греста която излиза от страни от втулката.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #27
                          добре колеги, значи с една спринцовка напълнена с графитна смазка и масло малко да го разреди вкарвам иглата между улея и алуминиевата част и впръсквам, може ли като е сложен, да го вдигна на крик и да действам.
                          sigpic
                          Gulfstream G650 with Italian design...

                          Comment


                          • #28
                            И кво викаш,хващаш и въртиш втулката а?
                            На носач от магазина?
                            От електроника не разбирам,ма на тема окачване не ме пипай...
                            EXАlfa Romeo 156 1.8ТС 98г.+ кожа МОМО и капли тип ГTA
                            Suzuki GSXF600 99г.
                            Bravo 1.9 8V Multijet

                            Comment


                            • #29
                              Е ще трябва да те бутна малко. Носача на снимката е TRW оригинален. Същия обаче чисто нов в торбичка Ricambi в зелената ивица се виждаше как илзиза греста. На ръка не можеш да завъртиш втулката около тампона, но с гаечен ключ се завърта без проблем и можеш да си го въртиш докато не умалееш. Говоря за горен носач! Долните носачи не са така. Там са пресовани тампионите и само се усукват.

                              М/у втулката и тампона има смазка фабрично!

                              Ето нагледно видео. Понеже с лявата ръка държа хем телефона хем носача може да изглежда, че с голям зор го въртя, но дефакто с един пръст само натягам с ключа.

                              http://tinypic.com/player.php?v=dokv3p&s=3
                              Attached Files
                              Last edited by oem; d.m.y г., 19:50.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment


                              • #30
                                Чакай,чакай това не е работно състояние.
                                Монтирай го на основата на амортисьора(оная алуминиева щуротия),стягай мъжката,ако се върти пак значи нищо не разбирам

                                говорим за "от магазина"
                                EXАlfa Romeo 156 1.8ТС 98г.+ кожа МОМО и капли тип ГTA
                                Suzuki GSXF600 99г.
                                Bravo 1.9 8V Multijet

                                Comment

                                Working...
                                X